Szükséges képzettség: Ez azt mutatja, hogy az adott fegyver sikeres forgatásához mekkora képzettséggel kell rendelkezzen a használó. Például egy kalapáccsal elég egyszerű harcolni (a súlyától eltekintve), de egy lándzsával már ügyesebbnek kell lenni. A képzettség egy tulajdonság, amire pontokat lehet osztani.
Szükséges erő: Ez azt mutatja, hogy a fegyver forgatásához mekkora erő szükséges. Egy kardot például egyszerű megemelni és effektíven suhintani vele, de ha valaki ezt egy óriási fejszével akarja megtenni, ahhoz már nagyobb fizikum kell. Az erő egy tulajdonság amire pontokat lehet osztani.
Súly: Ez azt mutatja, hogy az adott felszerelés mennyire nehéz. Ennek jelentősége a kitartás esetében van. Erről részletesebben a Pontok és rendszerinformációkban lehet olvasni. Ne felejtsd, hogy nem csak az általad használt, hanem minden általad cipelt tárgy, fegyver és felszerelés súlya is összeadódik. (Viszont szabadon cipelhetsz akármekkora súlyt is, csak elég lassan.)
Sebzés: Ez mutatja mekkora a fegyver sebzése. Amennyiben nagyobb, mint a támadott érték (például a sisaknak a páncélértéke, ha a fegyver sebzésénél ott van, hogy páncél ellen sebez), akkor képes áthatolni az adott felszerelésen. Egyenlő érték esetén a támadott fél csak lökést érzékel a páncélon keresztül. Kevesebb érték esetén pedig a páncél teljesen megállítja a támadást. Továbbá kétszeres vagy magasabb érték esetén a támadás egyszerűen csak átvág a páncélon, mint kés a vajon. Természetesen ez csak akkor számít, ha a fegyver az adott páncélt találja el. (A legtöbb páncélon vannak gyenge pontok.)
Páncél: Az adott felszerelés páncélértéke, azaz mekkora védelmet nyújt.
Varázslat/áldás/átok limit: Az adott fegyverrel egy játék (nap) során hány varázslatot/áldást/átkot lehet szórni.
Vérzés/átok/mérgezés: A fegyverrel való találat további találatot hoz maga után. Például egy mérgezett pengével való támadás sikeressége után a méreg is bekerül a szervezetbe. Ezek ellen általában az ellenállás véd.
Muníció: A fegyver ilyen muníciók használására képes.
Szükséges erő: Ez azt mutatja, hogy a fegyver forgatásához mekkora erő szükséges. Egy kardot például egyszerű megemelni és effektíven suhintani vele, de ha valaki ezt egy óriási fejszével akarja megtenni, ahhoz már nagyobb fizikum kell. Az erő egy tulajdonság amire pontokat lehet osztani.
Súly: Ez azt mutatja, hogy az adott felszerelés mennyire nehéz. Ennek jelentősége a kitartás esetében van. Erről részletesebben a Pontok és rendszerinformációkban lehet olvasni. Ne felejtsd, hogy nem csak az általad használt, hanem minden általad cipelt tárgy, fegyver és felszerelés súlya is összeadódik. (Viszont szabadon cipelhetsz akármekkora súlyt is, csak elég lassan.)
Sebzés: Ez mutatja mekkora a fegyver sebzése. Amennyiben nagyobb, mint a támadott érték (például a sisaknak a páncélértéke, ha a fegyver sebzésénél ott van, hogy páncél ellen sebez), akkor képes áthatolni az adott felszerelésen. Egyenlő érték esetén a támadott fél csak lökést érzékel a páncélon keresztül. Kevesebb érték esetén pedig a páncél teljesen megállítja a támadást. Továbbá kétszeres vagy magasabb érték esetén a támadás egyszerűen csak átvág a páncélon, mint kés a vajon. Természetesen ez csak akkor számít, ha a fegyver az adott páncélt találja el. (A legtöbb páncélon vannak gyenge pontok.)
Páncél: Az adott felszerelés páncélértéke, azaz mekkora védelmet nyújt.
Varázslat/áldás/átok limit: Az adott fegyverrel egy játék (nap) során hány varázslatot/áldást/átkot lehet szórni.
Vérzés/átok/mérgezés: A fegyverrel való találat további találatot hoz maga után. Például egy mérgezett pengével való támadás sikeressége után a méreg is bekerül a szervezetbe. Ezek ellen általában az ellenállás véd.
Muníció: A fegyver ilyen muníciók használására képes.